16.3.14

Πόσο πολύ μπορώ να ζητιανέψω για την αγάπη σου; 


Μπορώ να κάτσω από έξω από το σπίτι σου ενώ μου θα μου έχεις κλείσει την πόρτα στα μούτρα και να σε περιμένω μέχρι να βγεις, βρέξει χιονίσει.
Μπορώ να κάτσω σε μια γωνία του σπιτιού σου για να σε βλέπω να κοιμάσαι, ή να τρως- δεν έχει σημασία να σε βλέπω.
Σε ρωτάω αν μ' αγαπάς και μου λες λίγο, σε ρωτάω αν σου λείπω και μου λες λίγο. 
Το λίγο με σένα δεν το σκέφτηκα ποτέ.
Σε αγάπησα πολύ και αν χρειαστεί θα σε μισήσω πολύ.
Πόσο πολύ μπορώ να ζητιανέψω για την αγάπη σου;
Δεν σε νοιάζει που κλαίω μπροστά σου, λίγο κρατιέσαι να μου πεις "σταμάτα", πάλι.
Δεν σε νοιάζει που τα βράδια υποφέρω, που υποφέρω να βλέπω κάθε τι δικό σου μέσα στο σπίτι μου.
Πες μου τι δεν σου έδωσα, τι σου έλειψε. Αγκαλιά, κορμί,  ή ψυχή;
Πες μου τι σου έλειψε να στο δώσω τώρα.
Το λίγο με πνίγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

λοιπόν?